Monday, December 14, 2009

dis di season to be jolly



yap,u said it.
craciuuun..cu tot farmecul si luminile lui si oamenii carel aprecieza,cu tot farmecul si luminile lor.si eu fac parte din ei.iubesc craciunul:)
imi place ideea de mos craciun,imi plac cadourile,imi place sa dau si sa primesc,imi place linistea lui si aerul de sarbatoare carei da un farmec aparte.
imi place ca iau vacanta,imi plac beculetele care apar peste tot,ornamentele de craciun,hartia de impachetat cadouri,aburul bauturilor calde,mirosul de cozonaci,mama in bucatarie,imi place sa beau cafea afara,sa simt cum imi scalda buzele inghetate,imi place bradul de craciun,imi place steaua din varful lui,imi place ca sta in camera mea:)
pff:))
imi place caldura din raceala iernii si transformarea in sarbatoare a unor zile,imi place intorsatura pe care o ia lumea in decembrie:))
as putea sa spun cami place toata luna decembrie doar pt asta.
cam atat azi.
noapte buna

No comments: