Monday, January 18, 2010

nu ma lasa,hai,nu te lasa.

eu sunt copilul rebel din tine,
sunt nebunul care stie ce-i bine
pentru tine,
pentru mine,
mai ales pentru tine!
fac orice ca sa ma simt mai bine,
eu sunt cel ce traieste in tine
uite-te doar in oglinda mai bine
eu sunt copilul
copilul
din tine
ee..
sunt tot ce stii tu despre frumos,
eu nu te las s-arunci hartii pe jos,
eu iti arat tot ce e bine,
te-nvat sa privesti
lumea prin mine
lumea prin mine.

...

te cunosc.
pe tine.
te cunosc
cel mai bine..
dintre voi toti.
tu,
apari,
dispari
prea putin.
tu,
esti cea mai mare
parte
din mine.
tu.
faci tot.
tot
tot ce vrei.
tu.
tu esti mic
si cu toate astea
..
tu
poti
sa faci
mai multe
decat
oricare dintre noi.
noi,voi,
reprezentatiile
mele.
in diverse situatii.

si,pentru ca e deja 18 am zis sami mai permit un post ca cine stieee..si mai am ceva de zis,nu e ca si cum..
ma gandeam ca nu pot face un about me..niciodata.am facut unu pe blogu asta,intrun post si cu toate astea nu mia convenit cand lam facut,lam rectificat oricum si imi vine sal sterg de tot..dar am vrut eu about me,special.
de ce nu reusesc sami fac un about me?
complicat.
mam gandit deja la asta
si
chestia e ca..niciodata nu poate fi un about me..care sa te reprezinte..tu,om in continua schimbare,intro lume care te influenteaza si pe tine ca om..care faci parte din societate si traiesti aici..nai cum.
nai cum sa fii cumva si altcumva mereu.
pot sa spun ca am paru negru si ochii caprui dar nici macar asta.parul meu se vede roscat in soare si ochii ii am verzi cateodata.
in lumea asta
in care
nimic
nimic
nimic
nu e sigur.
nimic nimic nimic
nu e clar.
si..
nimic,nimic,nimic
nu ne mai place.
nu poti sa ai nici macar
un about me.
eu nu pot.
de fapt pot
dar am o problema cu asta.

sunt prea putin la fel..cu mine..
vorbesc prea mult
zambesc prea des
si am un fel lent
de a exista.
cam asa...dar nu chiar.
eeei,
bine.

sunt chiar aici,
in fata ta.
nu ma lasa,hai,nu te lasa,
stii absolut totul despre mine
asa cum stiu si eu
totul despre tineee..

No comments: