Wednesday, February 24, 2010

u`re just like a dream



ma agat de fiecare zi care trece
si parca atarn din ce in ce mai mult
ma usuc
pe sarma asta nenorocita
pana vii tu.
--
show me show me show me
how u do that trick
the one that makes me scream
she said
the one that makes me laugh
she said
and threw her arms around my neck
show me how u do it
and i promiss u
i promiss that ill run away with u
ill run away with u.
--
atarn si ma scurg
si a inceput si soarele sa apara
zilnic
ma usuca
ma usuc.
--
why are u so far away
she said
why wont u ever know
that im in love with u
that im in love with u.
--
aaaaah
apari cand vrei
sapoi dispari
si mai apari un pic
doar ca sami faci in ciuda.
--
daylight licked me into shape
i must have been asleep for days...
and moving lips to breathe her name
i opened up my eyes
and found myself alone alone
--
aaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaa
...
atarn,ma scurg si ma usuc incet
cu gandul la tine.
adorm si ma trezesc
cu tine:)
ma bantui si ma haitui
sapoi ce sa fac?
spui ca si tie tie rau
dar apoi tie mai bine..
eu spun cu totul altceva.:P
--
The Cure - Just Like Heaven

No comments: