Thursday, May 06, 2010

a lil bit of seaside outside



pentru ca e primul post din luna mai
si pentru ca e draguta poza.
nam mai postat de mult si am zis
ca ar fi cazul so fac.
azi a plouat si a fost totusi
dragut
ca mirosea a ploaie asfaltul si mai tarziu
a fost racoarea aia
de dupa ploaie
care mie personal
imi place
mi se pare ca e totul
altfel,
mai viu aerul
mai treaz.
asa ca mam culcat:)))
pentru ca imi place la fel de mult
sa dorm cand e ploaie afara..
si am dormit cu geamul deschis ca sa simt si aerul rece
sa ma ghemotocesc mai mult in plapuma
cuuuuuuib.
maine e vineri
si se termina o saptamana destul de grea
care a inceput destul de..promitator
si se termina
destul de bine:)
as fi vrut sa spun neasteptat de bine
dar o so spun saptamana viitoare:))
oricum mam trezit si vroiam sa ies in aerul rece
din lipsa de companie am ramas in casa
si am inceput sa ma uit la clipuri diverse
din copilaria magica
gen aerosmith,limp bizkit,korn..:))etc.
imi placeau toate cand eram mica
si faza e ca
inca imi plac:)
pentru ca na,sunt chestii originale
care rupeau fash pe atunci
si siau pastrat minunatzia
cum sa nu rupa tot fashu
korn - freak on a leash?
cum?melodie si clip mai ales
tot
si tu copil mic si fraer traind in romania..
paaaaaaaaai?
noi ce am avut tare a fost nushtu..
scoala vedetelor:)))
era the ultimate coolness..sau clasa muncitoare..de la cargo..
sau varu maftei de la timpuri noi.
bine,si astea erau tari:))
dar i had a point cumva..pf.
maine e vineri vineri and the weekends ON.
WE`RE ON..WEEKEND!im gonna make u cry,yye.
apoi trebe sa ma apuc de teme
in alta ordine de idei,sa ma mai calmez putin.
si o sa ma calmez de tot.
kissalot:)

No comments: