Friday, June 18, 2010

6 feet above



im 6 feet above sleep
and under my blanket.
am incercat pana acum din rasputeri
sa inchid ochii si sa ii tin asa
dar continua sa se deschida
continua sa ma bantuie insomnii.
continua sa ma intoarca pe toate partile
dorintele de vise
incep sa urasc realitatea
putin cate putin
mai ales cand sunt captiva in ea.
vreau sa o imping si parca ma trage
din ce in ce mai aproape,
ii simt respiratia in ceafa
si e rece.
imi imbratisez perna
si sper de data asta sa mearga,
mie prea cald asa ca mai crap
putin usa de la balcon.
mie prea frig acum
asa ca ma invelesc in totalitate.
aud un zgomot ma intorc
masinile trec
si lumea parca nu se opreste
iar cand se opreste
e terifiant de liniste
de parca se pregateste ceva
groaznic.
mie prea cald din nou..
vreau sa fiu victima
a somnului
si sa ma persecute
cu vise de tot felul.
ah!
am sa incerc din nou
pentru ca
ce altceva am de facut?
am sa lupt pentru ceea ce cred
pana am sa razbesc.
somn usor..

No comments: