Thursday, December 03, 2009

monolog




vreau mereu cate ceva..si nu mai suport:))
sa tot vreau asa..tot vreau si vreau..cat?pana cand?mam si saturat:))
vreau sa nu mai vreau,vreau sa am direct.ce zici?imi dai?fara sa si mai cer..citestemi tu gandurile si oferami.cine vreaaa?io vreau.nu nea fost clar de la inceput?ba da.bun.atunci dami.
astept....
si..
astept..
si nam sa primesc nimic normal.crezi ca nu stiam?stii ca stiam?si atunci de ce ai vrut sa ma duci de nas?maaa?!
nu te mai vreau pe tine,sau bine.te vreau dar doar putin..pentru ca team avut si stiu cum esti si esti tare da..ca deaia team tinut atat.mai vreau din mine mult din mine tot ceam fost vreodata.cate un pic pentru ca am fost prea mult prea intens.
vreau vreau vreau.
cuvant.vreau.dragoste?ce naiba?nu e asta cuvantu care e cel mai important in viata.chiar nu e.si am descoperit care e.
ghicesti?
stiai?
era clar ca stii.si tu vrei:)
tot.
tot
tot..:)

1 comment:

Anonymous said...

vreau si io.vreau ce vrei tu si vreau ce vreau eu.mai vor si altii dar vor pentru ei.
as mai vrea sa ii schimbe mos craciun pe proshti in dulciuri si sa mi le dea mie pe toate.si pe fraieri sa ii schimbe si tot io sa primesc.ti-oi da si tie.da nu stiu cui altcuiva i-as mai da.as vrea sa stiu cui.sa am cui in schimbu fiecarui idiot pe care il cunosc si un milion in schimbu fiecarei tarfe proaste.
ar fi lumea mai buna cu mos craciunu meu.
si in final vreau luni sa primesc un mos craciun supernatural superputernic si super~ior.
fiecare cu vrutu lui.
aaa si am uitat as vrea acum sa ies afara.
adelina cea mai cea si mai eaaaa!!!:)))
hater de proaste,tarfe,idioti,retardati.