Wednesday, January 06, 2010

cribs..



pffff!
nam mai iesit din casa de cand am venit acasa si nici numi vine so fac.
afara a nins iar..chiar incepand cu 2 ale lunii..si aparent e si frig deci nam nici un motiv sami parasesc cuibul.
vreau primele 2 lucruri oricum,de celalalt am avut parte in fiecare zi si inca nam terminat,de parca,daca exista vreo judecata de apoi imi vor deconta temele ca fapte bune si o sa scap daca le fac.nu chiar..dar nu le gasesc rostul,adica inafara de faptul ca ma ajuta sa trec anu 3..nu vad dc plm tre sa am teme.am 20 de ani si teme:))
thats crap.
mie dor de tine..si mie dor sa fiu cu tine nonstop.ma simt de parca imi lipseste ceva incontinuu si nushtu ce,dar stiu.
e de neinteles pentru mine cum de sa intamplat asta..adica,nu ma asteptam deloc.mia placut in sfarsit un om dar credeam ca astai tot.si tu nu:))
tu vrei tu tot.
si ma faci sa vreau si eu.
satunci..
cei de facut?
cam tot ceam facut si panacum doar ca mai greu,astai partea proasta..
si partea buna?
e ca sunt mai vesela..mai ganditoare,mai cu dorinta si scop,ceea ce e minunat,sincer.
pff.
pana una alta mas apuca sa mai scriu vreo 2teme doar ca sa pot sa dorm impacata si maine pana la 2-3 dupa amiaza..si sa ma trezesc so iau de la capat.
oo..ce bucurie.
te vreau aproape si tu nu misti nimic.
lllllllllllllllllllllllllas.
ca ma fac eu mare.
si panatunci..
o sa ma bucur cas mica.
nu de alta dar sa stai degeaba incontinuu e neplacut,asa..macar ma bucur.

No comments: