Sunday, January 03, 2010

new years wants.



am ajuns acasa.acasa la mine.imi place aici dar cu toate astea lipseste ceva ce e destul de important asa,pentru mine.si lipseste,imi lipseste linistea.vreau mai mult si aici primesc din ce in ce mai putin,orice.
asa ca imi vine sami iau campii:))
oricum,
a inceput 2010 de 3 zile deja,astazi fiind 3.mam distrat,cumva mai bine anul asta de revelion si asta se datoreaza nu stiu,tie cred:))..si cred multe chestii acum,cred ca imi place de tine mai mult decat as fi crezut,cred ca o sami placa si mai mult..cred ca o sa ne fie din ce in ce mai greu si cred ca oricum ar fi o sa fie tare:)
pana acum imi place,imi place de mor.
imi place
imi place
imi place
ca iti place
si tie
ne place.
ne jucam.
ne pupam.
ne iubim.
ne place.
ne place.
ne place.
aaaanul astaaa..vreau sa nu mai fiu trista.
daca nu sunt trista imi place..pentru ca eu sunt trista
cand nu e bine.
anul asta deci,vreau sa fie bine.
i say
happy new year and best wishes.peace and luv.
..greu an 09.

No comments: