Sunday, January 31, 2010

in search for saturday night..,wherever it might take me.


am picat iar
in timp
si spatiu
singura
cumva.
am picat peste tot
am picat cu mine
si am avut grija
sa aterizez
comfortabil
in pat,
in curand,
:)
la fel de distractiv cred ca as fi putut petrece si in casa cu o sticla de vin si niste popcorn,ce zici de asta?
dupa ce ai plecat
am adormit un pic
eram undeva intre somn si realitate
cand constienta fiind miam dat seama
ca corpul mie atat de adormit incat
nul pot urni macar un pic,
nimic:))
nam putut sa misc un deget
la propriu.
am visat ca erai langa mine
ca dormeam
si mam lovit de peretele din fata mea
pentru o calmare a situatiei
cat de reala se poate.
uneori realitatea doare,
am simtito pe pielea mea.
am ajuns din nou in locu ala
groaznic
in care sper mereu sa numi gasesc sfarsitul
singura
niciotreaba
ninja:)))
si tot!
beata din berea 2,ofticata ca am ajuns unde sunt
si ca am dat si bani
si ca miam mai luat inca o bere
si ca nu mai am bani de tigari
si ca trebe sa cer
si ca trebe sa vorbesc
si ca trebe sa exist
pur si simplu:))
nam reusit nimic
am ajuns inapoi de unde am plecat
cadaver uitat de lume
zambind lucid
privind in gol
lenesa
pe canapea
invelita in ciocolata
si desene animate.
da.
suna mai amuzant decat
in search for a saturday night LIKE THIS ONE IN PARTICULAR.
fuckalot.
---
nimic mai mult de zis decat
mie dor de tine
esti ca un scai
care se tine de mine
si nam ce sai fac
decat sal consider
din ce in ce mai mult
O PROBLEMA
care devine
din ce in ce mai mare.
u got me thinking..
so..
i walk alone
and think alot
of u,
tard!
:X
have a sunny sunday:):D

No comments: