Monday, February 01, 2010

if this aint where i was goin..well,wtf is this?



stii cum e sa ai un sentiment,
asa un fior pe sina spinarii,
venit de nicaieri..
si extinzanduse in tine asa,
usurel,
incet si sigur.
cred ca toata lumea a avut un fior,
deci e imposibil sa nu stii.
eeei bine..
eu cateodata,
cand ma gandesc la tine
parca ma rup de intreaga lume..
parca esti tu din alta lume,
nu stiu,nu ma intreba..
am un sentiment de nou,
de altceva,altcumva,
oricum..
mereu am o amintire proaspata
dea ta
in lumea mea.
de tine cand abia neam cunoscut
sau cand am vorbit prima oara
si ma readuci in lume,
inapoi de unde am plecat.
e un sentiment ciudat asa..
dar sincer ma bucur ca am ajuns sati cunosc lumea
si chiar si asa.. esti un mister:P
oricum,asta vroiam sati spun,sa stii:))
nu era asa usor cum ai fi crezut
si pun pariu ca nu te asteptai.
da daca te asteptai?
cum ar fii..?:))

No comments: