Monday, January 11, 2010

sometimes we get stuck in the spiders business.



and it sure is sticky.
uneori,drumurile parca te conduc in punctul culminant,in miezul panzei lor incalcite si descalceala dureaza,panza nu te lasa si se lipeste de tine.daca tot ai intrat in ea,sa stii ca nai scapat asa usor.
aaacum am term paper,carei maine.nu mai am paper,ceea ce ma distruge dar nici bine nu miar fi fost daca as fi avut..poate nas fi facut nmc..cu toate astea mai am putin,sunt obosita bine si maine e o zi grea..plina..de oameni si lucruri care o umplu.
oooof.
offff.
......
vreau sa am o impaienjeneala grozava de weekend dar de data asta sa prind eu radacini si panza de mine.sa nu misc un deget.exact asa cum suna:))

daca ma gandesc la panza de paianjen imi vin multe lucruri in minte...
vechi,mizerie,vrajitoare,boli,voodoo,gothic,spiderman,spiderpig..spideeeerpiiiiiig spidy spidyyyy..etc.

stiiiiiiiiii..
cand te cuprinde valul..te ineaca.
cand te agata panza de paianjen..te incalcesti.
diferenta nu e prea mare..inecatul e mai grav,te panicheaza si te lasa fara suflare putin.
si panza de paianjen..daca paianjenul musca si e pe zona.si te musca pe tine..slabe sanse dar mai posibil ranit si mai neasteptat.

vreau sa ma destuck.
and im gonna do it.
right now.

ouuut and baaack
doing
SHIT.
buyakasha!!

No comments: