Monday, May 31, 2010

till monday do us apart.



si ai putea crede ca am ceva grav cu luni
dupa masurile pe care leam luat
si la felul in care il dezonorez
pe domnul Monday,cum iai spune.
nu am nimic sincer cu el,
cu ziua in care e randu lui sa fie
el cum stie el mai bine
asa
LUNI.
da vezi tu,
e atat de mare impactul
de fericire de duminica
cu tristetea de luni
incat pur si simplu cedezi
si urasti prima zi
a chinului.
nu te flata,asa a fost dintotdeauna
doar ca sa agravat cu trecerea
lunilor..
care au devenit din ce in ce mai rele
acum de fapt e mai bine
ca e vara..
iarna..gradul de ura se ridica
cum se ridica mercurul in termometru
si explodeaza!
astfel incat luni te face sati pierzi mintile.
e bine ca e o singura data pe saptamana..
si apoi uiti de el
pentru ca vine marti..sau miercuri..nici ele
nus pe placul meu.
fac parte din "miezul" saptamanii cum ii spun eu
si sincer sunt o grea neplacere
pe drumul placerii,
la fel ca scoala
sau trezitul de dimineata
..toates obligatorii si toate trebuie facute
dintrun anume motiv..care prin niste circumstante
extraordinare
te aduc mai aproape de fericire.
sincer scoala a insemnat 12 de ani de chin+inca 2
si mai am inca unu..si pot spune ca au fost
12 ani care mau facut sa urasc lunea
sa numar saptamanile si lunile pana la vacanta
si sa urasc conceptul de TEMA
care a fost,este si va fii la egalitate
cu conceptul de luni:))
luni intrece tema cand e iarna oricum.
ce concurs,
ce participanti,
ce lupta stransa!
aproape ca tin lumea cu inima pe stand-by,
este?:))
eh..lunea asta..
macar nu trece fara so observi,
ce pot sa zic..?

No comments: