Tuesday, June 01, 2010

the revenge of tuesday



sigur lucreaza intre ele
si normal,impotriva mea..
afara ploua,mam trezit d dimineata si mam lovit iar
in nenorocita aia de umbrela..
miam dat seama tarziu ca e ziua copilului si mam bucurat
IN YOUR FACE,TUESDAY,
u bring me happiness..
or less..happiness..
tocmai ieri ma lovisera
dorurile copilariei
si azi ma loveste ziua copilului
dar stii ce?
si eu sunt un copil,
sunt copilul maicamii:):D
+ ca peste toate sunt mai mult decat un copil
sunt un copil mare..
si e destul de grea meseria asta:)))
sa stii ca esti super handi
si sa nuti pese
e ceva..true.
oricum,am o colega care se casatoreste
peste o luna
si mi se pare deja prea mult
adica..
ce stiu eu?
stiu ca am o viata inainte sa fac asta
si apoi o viata sa fiu maritata
si apoi..oricum e greu
sa fii copil..
sa fii nevasta?
poate cu copil?
what i know is that
well,i didnt register for that
:))
eu nas putea,sincer sincer.
si oricum nas face asta
pentru ca momentan
nui vad rostul:-??
pf.
nam primit cadou de ziua copilului
decat o revelatie.
miam dat seama ca sunt eu
cu mine..
si eu cu mine inseamna muuult
inseamna ca sunt eu cu mine de 20 de ani
in toate formele mele:)
mereu eu..
asa ca,
cum zic baietii
de scoala veche:
nu ma astepta,sunt aici stii bine
nu ma cauta,sunt deja cu tine
:D:)
happy birthday.aiaiai!

No comments: