Thursday, November 04, 2010

zile si nopti



zile si nopti,
albe si negre.
ma trezesc din vise cu tine
iar tu ai disparut de mult.
incerc sa fac primul pas
pentru a ma indeparta.
deschid ochii
si sunt aici,in locul asta
in locul asta care de mult
a incetat sa mai insemne altceva
decat frustrari,
ai ramas agatat in prinzatorul meu de vise
si te intorci in fiecare noapte.
sunteti toti departe de mine
oricat de mult mati bantui.
ziua asta nu a insemnat pentru mine
decat un exercitiu de supravietuire
de demonstrare a puterilor mele
pe care nu mi le mai folosesc demult
pentru ca au devenit imune
odata anturate in acest mediu.
am schimbat tot
dar cumva nimic
suntem la fel pe tabla de sah,
nu lipseste nimeni
suntem doar in razboi.
ei bine..
am invatat ca tot ce incepe
se termina mai mult ca sigur
fie ca rau sau bun,
fie ca sunt eu sau tu
fie ca e un sfarsit
care va naste alt inceput.

No comments: