Tuesday, November 16, 2010

ma obisnuiesc, zilnic.



ma regasesc intrun haos total
nu imi place neaparat
dar sincera sa fiu
mam cam obisnuit
cu un haos destul de previzibil,
doar atunci cand vrea el.
cand nu vrea..te vrea doar pe tine,
cu sufletul pe tava lui,
la micul dejun
si te mananca toata ziua.

placut imprevizibila mai sunt doar eu,
cateodata cand prind cate o idee,
poate cand ma prinde ea.
sau,pur si simplu
cand sunt mai mult decat
plictisita
si incep a rade
sfarsind ciclul de actiuni neintuite
care conteaza cel mai mult
diferentiind zilele unele de altele.
viata persoanala am decis
sa nu mai am,
hah!!!
am decis CA nu mai am:))
cea mai frumoasa intamplare
e vineri:))
si nui mai pasa nimanui.
poate cuiva ii mai pasa
dar daca mie numi pasa e de ajuns.
mie oricum numi pasa,
doar sunt aici
si ma obisnuiesc cu asta zilnic.
da,
zilnic.

No comments: